500 MENEDŻERÓW 2013

Mamy przyjemność zakomunikować, że w drugiej edycji rankingu "500 Menedżerów 2013" znalazł się Prezes naszej spółki Pan Jerzy Sarama. Ranking powstał w wyniku współpracy "Pulsu Biznesu" i międzynarodowej wywiadowni gospodarczej D&B Polska.

Prezes Jerzy Sarama znalazł się na 339 pozycji.

Jest to szczególne wyróżnienie bo w rankingu brało udział niemal 3,5 mln firm. W rankingu brały udział firmy, które są firmami o minimalnym ryzyku współpracy. Musiały one spełnić kilka wymagań: działają na rynku co najmniej trzy lata, w latach 2012-11 wykazały się wzrostem wartości sprzedaży i zysku, mają dodatni wynik finansowy, terminowo wywiązywały się z obowiązku publikacji swoich danych finansowych lub bezpośrednio przesłały swoje sprawozdanie do Bisnode D&B Polska. Poza tym są cenione w środowisku biznesowym i mają nieposzlakowaną opinię i nie odnotowano wobec nich negatywnych zdarzeń prawnych w sądach gospodarczych (wniosków o upadłość lub likwidację)

Więcej na stronie:

http://kariera.pb.pl/3501118,23427,500-najlepszych-menedzerow

 

Masz pytanie? Odpowiemy!
Zgłoszenie antykorupcyjne
Informacja o plikach cookies

Używamy własnych i zewnętrznych plików cookie do personalizacji treści i analizowania ruchu w sieci. Klikając w przycisk Więcej opcji możesz sprawdzić, jakie dane i w jakim celu zbieramy w ciasteczkach. Nie na wszystkie musisz się zgodzić, a jeśli zmienisz zdanie, zawsze możesz zaktualizować Ustawienia cookie. Link do ustawień znajdziesz w stopce serwisu.
Informacje na temat tego jak przetwarzamy Twoje dane osobowe zamieściliśmy w Polityce prywatności.

Niezbędne pliki cookie wymagane są do prawidłowego funkcjonowania strony, zapewniają odpowiedni poziom bezpieczeństwa czy pozwalają dostosować preferencje w zakresie wyrażanych przez Ciebie zgód. Niezbędne pliki cookie nie mogą zostać wyłączone.

Analityczne pliki cookie służą nam do lepszego zrozumienia, w jaki sposób odwiedzający wchodzą w interakcję z naszą stroną internetową. Dostarczają nam informacji na temat wskaźników, takich jak liczba odwiedzających, czas przeglądania strony, źródło przychodzącego ruchu itp.

Marketingowe pliki cookie stosowane są w celu śledzenia użytkowników na stronach internetowych. Celem jest wyświetlanie trafniejszych reklam, które są bardziej interesujące dla Ciebie i skuteczniejsze dla reklamodawców.