PARTNER ROKU 2007

PARTNER ROKU 2007

Michael Huber Polska - to firma z którą łączą naszą spółkę wieloletnie kontakty. To nasz podstawowy dostawca farb. W tym roku Kapituła firmy Michael Huber Polska w składzie: Janusz Cymanek - Prezes, Bożena Bodek - Dyrektor Zarządzający, Renata Kapska-Wittek – Dyrektor Finansowy, Waldemar Szczepański – Dyrektor Pełnomocnik Zarządu, oceniała jakość partnerskiej współpracy w roku 2007.
Wskaźniki szczególnie istotne które decydowały przy ocenie to: wielkość sprzedaży, moralność płatnicza, zdolność do rozwoju, jego dynamika oraz osiągnięcia, działalność innowacyjna, stabilność.

Mamy przyjemność zakomunikować, że firma Michael Huber Polska wyróżniła naszą spółkę zaszczytnym tytułem "Partner Roku 2007".

Wręczenie honorowego dyplomu i pucharu odbyło się w siedzibie firmy w dniu 13.04.2008. Na zakończenie uroczystości rozegrano mecz w piłkarzyków połączonymi siłami obu firm. 

Masz pytanie? Odpowiemy!
Zgłoszenie antykorupcyjne
Informacja o plikach cookies

Używamy własnych i zewnętrznych plików cookie do personalizacji treści i analizowania ruchu w sieci. Klikając w przycisk Więcej opcji możesz sprawdzić, jakie dane i w jakim celu zbieramy w ciasteczkach. Nie na wszystkie musisz się zgodzić, a jeśli zmienisz zdanie, zawsze możesz zaktualizować Ustawienia cookie. Link do ustawień znajdziesz w stopce serwisu.
Informacje na temat tego jak przetwarzamy Twoje dane osobowe zamieściliśmy w Polityce prywatności.

Niezbędne pliki cookie wymagane są do prawidłowego funkcjonowania strony, zapewniają odpowiedni poziom bezpieczeństwa czy pozwalają dostosować preferencje w zakresie wyrażanych przez Ciebie zgód. Niezbędne pliki cookie nie mogą zostać wyłączone.

Analityczne pliki cookie służą nam do lepszego zrozumienia, w jaki sposób odwiedzający wchodzą w interakcję z naszą stroną internetową. Dostarczają nam informacji na temat wskaźników, takich jak liczba odwiedzających, czas przeglądania strony, źródło przychodzącego ruchu itp.

Marketingowe pliki cookie stosowane są w celu śledzenia użytkowników na stronach internetowych. Celem jest wyświetlanie trafniejszych reklam, które są bardziej interesujące dla Ciebie i skuteczniejsze dla reklamodawców.