DIAMENTY FORBES'A 2009

DIAMENTY FORBES'A 2009

W rankingu "Diamenty Forbes'a 2009" KARTON-PAK S.A. znalazł się na bardzo wysokiej pozycji - w województwie lubuskim nasza firma zajęła 12 miejsce .

Diamenty Forbes'a są prestiżowym rankingiem prezentującym polskie przedsiębiorstwa, które najbardziej dynamicznie zwiększały swoją wartość w ostatnich trzech latach, zarówno w skali województwa, jak i kraju.Ranking DIAMENTY FORBESA 2009 będzie opublikowany w lutowym wydaniu miesięcznika Forbes (nr 2/2009, na rynku 28 stycznia 2009) na łamach specjalnego Raportu. Będzie to już trzecia edycja rankingu. Przy sporządzaniu wyceny wartości pod uwagę będą brane wyniki finansowe z lat 2005 -2007. Przy tworzeniu rankingu współpracowała Wywiadownia Gospodarcza Dun & Bradstreet, która przy tworzeniu zestawienia uwzględnia firmy, które w terminie złożą do KRS-u swoje sprawozdania finansowe za rok 2007 lub opublikują je w Monitorze Polskim B.

Masz pytanie? Odpowiemy!
Zgłoszenie antykorupcyjne
Informacja o plikach cookies

Używamy własnych i zewnętrznych plików cookie do personalizacji treści i analizowania ruchu w sieci. Klikając w przycisk Więcej opcji możesz sprawdzić, jakie dane i w jakim celu zbieramy w ciasteczkach. Nie na wszystkie musisz się zgodzić, a jeśli zmienisz zdanie, zawsze możesz zaktualizować Ustawienia cookie. Link do ustawień znajdziesz w stopce serwisu.
Informacje na temat tego jak przetwarzamy Twoje dane osobowe zamieściliśmy w Polityce prywatności.

Niezbędne pliki cookie wymagane są do prawidłowego funkcjonowania strony, zapewniają odpowiedni poziom bezpieczeństwa czy pozwalają dostosować preferencje w zakresie wyrażanych przez Ciebie zgód. Niezbędne pliki cookie nie mogą zostać wyłączone.

Analityczne pliki cookie służą nam do lepszego zrozumienia, w jaki sposób odwiedzający wchodzą w interakcję z naszą stroną internetową. Dostarczają nam informacji na temat wskaźników, takich jak liczba odwiedzających, czas przeglądania strony, źródło przychodzącego ruchu itp.

Marketingowe pliki cookie stosowane są w celu śledzenia użytkowników na stronach internetowych. Celem jest wyświetlanie trafniejszych reklam, które są bardziej interesujące dla Ciebie i skuteczniejsze dla reklamodawców.